Isnin, 24 Januari 2011

Gambar-gambar terakhir sebelum ajal..

Kematian adalah sesuatu yang perlu ditempuhi oleh semua makhluk bernyawa...kita mungkin sihat hari ini...dan mungkin esok kita akan mati..itu semua kerja tuhan..kita sebagai makhluk perlu bersedia menghadapinya...

p/s:..bukan gambar kejadian sebenar...hehe...layanzzzzz...




































10 ulasan:

nabilah_2908 berkata...

bukan gambar sebenar kan..?

nasib baik lah..kalau betul2...adui...ngeri gak... ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
NATURE CALLS

NARDtheNERD berkata...

uishhh.
ngerinyaaa.
:))

AZRUL AZMI berkata...

nice picture... i like it..

kematian....
kita tak tahu kan bile dia akan menjemput kita...
kita kene bersedia je bile2 masa...
apa pun, harap2 la kita ni mati dalam keadaan direda oleh Allah dan manusia disekeliling kita... InsyaAllah...

Encik MamaT berkata...

ngeri lak tgk.. cuma yang kucing tu je.. :D

Dawa berkata...

ni artist visual je ni. tp tetap scary. huhu

ZulkifliMN berkata...

haha.. kelakar la yang kucing tu..

ZulkifliMN berkata...

eh, ada lisa surihani la kat tepi ni.. =)

aisyah bet ^^ berkata...

hahahaaa sadis gila gamba yg last tu...huhu

fiezah91 berkata...

hahahaha.. nasib bkn gambar sebenar

ohmelayu berkata...

kalau gambar sebenar pun, memang cuak gila..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...