Isnin, 28 Februari 2011

Bangga Tak letak Gambar Bercium-Facebook..!!!

Apa nak jadi dengan manusia sekarang...xpaham tol..dah mcam takda gambar lain dah nak letak..What The Fish betol...peliharalah Privasi korang...setakat gambar bercium, beromen..tak payah la nak heboh2 kat orang...dahla bukan muhrim...Ish..marah tol..Korang nilai la sendiri..


19 ulasan:

AYuNG berkata...

zaman skang, suma org dh berani!
wallahualam......

saya_arief berkata...

dunia.

Dawa berkata...

gaya macam kena rogol tapi dlm ekspresi bangga kena rogol

mayra aish♥ berkata...

wow!
sgt berani!
hohoho

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ berkata...

ta senonoh!

aried berkata...

mmg kurang asam tol la..xtahu dosa pahala

zoe berkata...

ni kes dah kurang kesedaran sivik.
aku tak paham gak apesal la bebudak nih suke sangat nak dapat perhatian letak gambar2 mcm ni. krang kasih syg agaknye.

nikaviolet berkata...

btol ckp zoe tu...kurng kasih syg la tuh....benci je tgk....mcm dh tak de agama....

misz sheyla berkata...

ughhh..biar betul...

nescafe_ais berkata...

nak popular...nah amik ko..bagi famous,...hehehe

Citarasa Rinduan berkata...

kak GEGAR blog anda..
subhanallah.....aib-aib

Dea berkata...

mungkin dah tradisi dorang macam tuh... mengekspos kemesraan...

Tanpa Nama berkata...

ish...pelik la...dunia da akhir zaman...

Nurul Afifah berkata...

sah2 terjah..euww..ape yg best cgt ntah lex gmbr cmni kat public..

genkconer berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Gen2Merah berkata...

dah add.. tapi dia tak approve.. macam tau2 plak dia nak kena serang.. hahaha

fRaMe+LenSeS berkata...

bangga plak wat macam tu.. iskh3.. moga2 dibuka ati.. insaf tu adalah satu kesalahan.

Balqees Amanda berkata...

euww..diaorang memang la tak malu..mak bapak la yg malu..kesian..

yatie Awang berkata...

entahlah tak tahu nak cakap orang sekarang terutama remaja, apa yg mereka fikir pun payah nak di baca

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...