Ahad, 20 Februari 2011

Gambar Kaki Azizulhasni Tertusuk Kayu


Nampak tu...sakit siot...huhu



Nampak tusukan kayu tu?

Tapi respek gak Azizulhasni ni...walaupun kemalangan dan kaki dia tertusuk kayu..dia tetap bangun n teruskan berlumba..hasilnya dia dapat pingat gangsa..dia cuma sedar kaki dia tertusuk kayu bila ditunjukkan gambar kaki dia terkena serpihan kayu yang terkeluar dari trek masa kemalangan..tembus beb..Tapi walaupun tertusuk kayu takda kuar darah..ilmu kebal kot..hehehe...pepun Syabas untuk Azizulhasni..



9 ulasan:

hana berkata...

uish..
mmg kagum ngn die..
sye plk yg rase saketnye bile tgk pic tu..

Dawa berkata...

sian kat dia. harap2 xde ape2 yg teruk yg bley buat dia bersara dari arena lumba basikal dah le

TheChekJah berkata...

adoi... tgk pon dah sakit, yg rasa mesti lagi sakit...

elly berkata...

lepas nie trek pakai lapik getah..

Azwan berkata...

Apa pun orang Melayu memang hebat. Kalau mat salleh comfirm brenti tau bermain... :-D

chii berkata...

tgk je da skit..yg kena lg skitt..
arghhh

Dda Ly berkata...

aishh..saye tgk berita semalam pon cam ngeri je...die leh bgn n abiskan perlumbaan bagai kan? bagus org mcm die..:)

keep in touch ye..
jemput visit blog saye...:)

http://laydie-dda.blogspot.com

fiezah91 berkata...

ngeri wooo tgk pic kaki dia kena tu.. tp semangat juang dia tu patut dibanggakan

zeALot berkata...

arrgghh... x sanggup tgk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...