Jumaat, 11 Februari 2011

Forum ni sangat best...JOM JOIN


Syoknyer Blogging

Salam,

Tengah jalan-jalan buat blogwalking tadi..terjumpa satu entry sal forum Syoknyerblogging...aku pun amik keputusan drastik dengan mengregisterkan(betul ke aku eja ni) diri ke forum ni..lepas aku register forum ni..aku pn mulakan penjelajahan, mmg tak ramai lagi penduduknya..maklumlah forum baru..

Walaupun baru, banyak juga info yang best dalam forum ni..banyak ilmu yang boleh belajar..khas untuk orang yang masih kurang ilmu pasal blog, macam aku nih..Kalau yang da banyak ilmu tu..korang bolehla syer ilmu-ilmu korang kat situ...(Dapat pahala tu).
Aku rasa tak rugi korang register kat forum nih...jom ramai-ramai meriahkan forum ni..
               
  Syoknyerblogging, 
Komuniti Blogger Masa Kini

ni link dia..syoknyerblogging.com atau korang klik je gambar kat atas tu...



Contest “Syoknyerblogging. Komuniti Blogger Masa Kini” di taja khas oleh Fivio.com dan maribinablog.blogspot.com


Pada yang takleh nak mengundi di DUN Kerdau dan DUN Merlimau..Korang leh lepaskan gian mengundi kat sini..hehehe..baris keempat tau..hehe..sebelum tu..nyanyi lagu ni dulu..

"Marilah mari
 Pergi mengundi
 Jangan lupa kewajipan pada negara

 Marilah mari
 Pergi mengundi
 Jangan lupa kewajipan pada negara"

(korang ulang dua baris ni...sampai muntah..haha..)

10 ulasan:

Admin berkata...

hok ni boleh menang nih hehehehe

AYuNG berkata...

gud luck!
nice.....:)

ayung dtg dr syoknyerBlogging.....

Unknown berkata...

tu la..kami pom da daftr jd syoknyerblogging..jap lgi nk buat post contest..hadiah lumayan,,

kami dtg dari blogwalking yiedpozii

Thalhah Amir berkata...

terima kasih sbb join. :) gudluck yer..

ftdanisha berkata...

dtg jnguk dr SB..gd luck

Unknown berkata...

gua tgh usha nk vote contest nih...bukan ke ko tokeynye nih?

nescafe_ais berkata...

Yastro:..slah la bro...saya bukan nescafeais(maribinablog)..kebetulan guna nama yg sama...tapi klu rajin vote la eh...hehe

Unknown berkata...

yezzaa...chaiyyokk

Unknown berkata...

Thanks pada yang VOTE...akhirnya dapat juga saguhati...TERIMA KASIH..

Renjer Sungai berkata...

cuba2 undi ni hihi...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...