Ahad, 10 April 2011

Bukan Telur Sahaja Tiruan, Nasi Tiruan (Plastik) Pun Ada !!!


nasi  plastik??
pernah dengar nasi plastik????

Ala nasi plastik atau nasi yang dibuat dari plastik atau beras plastik..betul la,,jangan korang tak caye..ciptaan terbaru dari negara peniru terbaik punyer..China!!!...
Di China yang memang terkenal dengan raja copy paste atau raja tiruan telah menghasilkan beras dari gabungan kentang, keledek, dan plastik. perghhh...kebijaksanaan terlampau kan??

kerajaan China sudah menjalankan siasatan untuk memantau aktiviti peniruan yg melampau nih.Plastik nih amik masa beratus tahun untuk hancur..bayangkan kalau kita dok makan tiap-tiap hari..macam mana agaknya dalam perut kita tu..kena hati-hati bila beli produk dari china ni..nak2 produk makanan...Menakutkan!!!!..korang layan video kat bawah ni...



12 ulasan:

Shidi Shah berkata...

semua bende nak tiru

~~Ticer Wann~~ berkata...

pastu nak mkn apa kalo dh semua tiruan?

Pejuang Kesenian Extreme berkata...

Ape la teruk sangat perangai diaorg ni...semua benda nak tiru..

joebudu berkata...

pergh...boleh buat orang sakit perot dan berak keras...haha

Odah + One = OdahOne berkata...

org pun dah ramai yg tiruan inikan pula brg2...hoho!

onie berkata...

ish ish...kalau macam ni kena balik zaman dolu-dolu, makan ubi...

Myvitrd berkata...

cina ni memang raja copy paste betul...kalau tak mudaratkan takpe

Miss Meen berkata...

Uh thanks 4 inf0 ^_^
Macam neyh banyak naa tiruan makin banyak laa penyakit TERCIPTA atas sebab kita sendiri
Jadinyaa jgn prnh menyesal kalu sakit huhuhu ...

miss keila berkata...

negara ni x habis2...beras pon nak tiru..x beragaka betul =,=

miSs Zie berkata...

lepas ni katakan TIDAk pada barangan buatan China..giler membunuh!!

undefined berkata...

dasar plagiat....huhuhuh
Sugeh Kang

n3scaf3_ais berkata...

yang nayanya pengguna macam kita ni..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...