Selasa, 5 April 2011

Video Seks Menyerupai Anwar Ibrahim?? - Video

KUALA LUMPUR: Satu klip video seks yang dikaitkan dengan seorang pemimpin pembangkang didakwa sudah dimuat turun ke laman web YouTube dan beberapa laman blog sejak tengah hari semalam.

Dalam klip video selama satu minit 47 saat itu memaparkan tiga individu iaitu dua lelaki bersama seorang wanita dalam sebuah bilik sebelum seorang daripada lelaki terbabit keluar.
Di awal permulaannya, seorang wanita lengkap berpakaian duduk di sisi katil sambil dua lelaki seorang daripadanya bertuala berbual ringkas sebelum lelaki itu keluar.

Kelihatan selepas itu wanita terbabit memakai tuala. Sebelum klip itu berakhir, lelaki bertuala berkenaan memeluk wanita terbabit.
Bagaimanapun, klip video hitam putih berkenaan hanya sebahagian daripada rakaman klip video selama kira-kira 23 minit.

Sebelum ini kecoh apabila tiga individu dikenali sebagai Datuk T menayangkan satu klip video didakwa membabitkan seorang pemimpin pembangkang kepada beberapa wartawan dan editor kanan akhbar.

P/s:-Yang ni ke video seks tu???...korang nilai dulu..jangan terus prcaya k..kita tunggu bukti2 yang betul dulu...semoga allah tunjukkan kita kebenaran...aku dah remove dari youtube...klu nak tengok video..korang klik link kat bawah...tak sanggup plak rase nak buka aib orang...aku tak cakap dia Anwar Ibrahim...tapi menyerupai Anwar..so sama-sama kita nilai k..





3 ulasan:

AYuNG berkata...

ishhhh.....klu tengok dari raut muka, macam betul.....

tp, no komen la..tunggu keputusan yg betul sebetul2 nya.....

jerung berkata...

Yeke die.. Dah la video blur,hitam putih... cm tak caye je...

Tanpa Nama berkata...

jom kita buat mcm ni.... buat apa pikir pasal org.. buat sendiri baru tahu best ke tak

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...