Rabu, 16 Mac 2011

Mati Ketika Siaran Langsung Di TV

Mati ketika siaran langsung di tv..Tengah-tengah bercakap...tetiba je mati..putih je mata...seram..huhuhuhu..

9 ulasan:

akmalhilmi berkata...

kene racun je ras
after minum air tu
huhu

Misz Eisya berkata...

aq pn fkr mcm akmalhilmi tu ckp.. tp x baik la pula bsangka buruk. ajal maut tu bila2 masa je bole dtg..

Pejuang Kesenian Extreme berkata...

Same la...Rasanya kena racun...

n3scaf3_ais berkata...

2lq..pas je minum air jadi gitu..mase dia inum pun lain mcam je time teguk air..

akuzle berkata...

mmg kesian tgk...psl air tuh eks?

Dawa berkata...

tu la. saspek air tu gak. tp mengerikan gaya mati dia.

Fazli berkata...

dah sampai masa dia...

Firdaus Kasim berkata...

mata dia putih sebab dia x tahan azab yang terlalu pedih sampai tak terkata bila malaikat maut cabut nyawa dia


Tips Menghilangkan Rasa Takut Tengok Cerita Hantu

Omu Rice berkata...

agak menakutkan mata nya...maybe sbb dia gealp tu yang cerah jer mata putih dia...huhuhu.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...