Isnin, 21 Mac 2011

(Gambar) Perodua Myvi 2011 - Myvi Extreme

Perodua MyVi 2011...(PERODUA) bakal melancarkan Myvi edisi baru dengan enjin 1.5 liter dan dengan reka bentuk yang lain dari myvi sebelumnya.
Myvi Extrem baru ini juga menampilkan perubahan kedudukan gear yang terletak pada papan pemuka (dashboard) seperti Perodua alza. 
Namun untuk tuil gear pada dashboard hanya boleh didapati untuk versi automatik sahaja.Bagi versi manual, ianya masih lagi seperti biasa...Myvi Extrem ni..sekali tengok macam macam Daihatsu Boon je.Apa-apa pun, layan gambar dibawah.








sumber:beritasemasa.com

4 ulasan:

saya_arief berkata...

xbnyk beza kan.
:D

Myvitrd berkata...

Sebelum ni nampak view depan je.. sekarang dah ada view belakang.. n site tepi lagi.. rasanya tak banyak perubahan.. kit atunggu je bulan 4 ni..

dhiera berkata...

x banyak beza..cuma nampak macam bulat2 je~

SITI NURSHAHIDAH BINTI ALI berkata...

err...sye x suke nk 'wow' dgan teknologi kereta...
hihi...tp,, sye suke gabungan warne itam n kuning tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...