Sabtu, 26 Mac 2011

Perlawanan Persahaban Malaysia VS Etoile FC - Senarai Pemain


 PERLAWANAN PERSAHABATAN MALAYSIA VS ETOILE FC
(LIVE) ASTRO ARENA
JAM 8.00 MALAM
STADIUM JALAN BESAR,SINGAPURA

Siaran langsung perlawanan persahabatan di antara Malaysia VS Etoile FC (kelab Singapura),Perlawanan persahabatan ini akan berlangsung di Stadium Jalan Besar,
Singapura.Nampak macam perlawanan kecik je,tapi bile tengok barisan pemain Etoile FC ni goyang jugak..hampir semua pemain luar negara kerana Etoile Fc adalah kelab dari Perancis yang bermain dalam liga singapura..huhu..apapun aku yakin malaysia boleh menang..buat yang terbaik...kat bawah senarai pemain malaysia dan Etoile FC..


PEMAIN MALAYSIA

Penjaga Gol:
Khairul Fahmi Che Mat, Farizal Marlias, Sharbinee Allawee

Pertahanan:
Mohamad Muslim Ahmad, Mahali Jasuli, Mohamad Fadhli Mohd Shas, , Rizal Fahmi Rosid, Aidil Zafuan, Sabree Mat Abu, Azmi Muslim , Asrarudin Putra Omar
Midfield: K. Gurusamy VC, Baddrol Bahtiar, Amar Rohidan , Safiq Rahim, Azidan Sarudin, Amirulhadi Zainal , S.Kunalan, S.Chanturu

Penyerang:
Norshahrul Idlan Talaha, Ahmad Fakri Saarani , Izzaq Faris Ramlan , Ashaari Shamsudin , Shahrizal Saad


PEMAIN ETOILE FC (KELAB SINGAPURA)

Penjaga gol: 
Yohann Lacroix , Brice Morandini,  Mathieu Delahaigue, Antonin Trilles

Pertahanan:
Andrea Damiani, Loïc Leclercq ,Mansour Lakehal , Cyril Bagnost, Mouty Ousseni , Leeroy Anton Matesanz , Daniel N’na, Julien Delétraz ,  Serge Souchon-Koguia ,Jean Blanpin, Nordine Talhi, Stephane N’cho 

Penyerang:-
Matthias Verschave (Captain), Anthony Moulin, Jonathan Justin, Anousone Prasitharath

1 ulasan:

cayrul.com berkata...

Aku sebenarnya tak berapa setuju lawan pasukan kelab nie tapi ape2 pun harap malaysia boleh menang.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...