Rabu, 2 Mac 2011

Facebook Group Pelik - Malaysia

Hehe..aku tak paham gak motif wat facebook group camni..kelakar pun ada..Tapi yang pelik..ramai plak orang like...tengok gambar paling atas...51,559 orang like..giler..ramai tu..aku pun nak wat facebook group gak r.."aku sayang nescafe_ais"...agak-agak dapat tak kumpul 20 orang dalam setahun...hahaha..



 dah2 yang ko sibuk wat facebook group tu kenapa?...haha




  Pakwe dia pun wat plak facebook group 
"sayang,i tak curang pun..2 adik i je"..haha



Yang ni  aku suke..hehehe

16 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

beribu rasanya page pelik2 ni. menyampah pon ade bila tengok. heh.

Hafiza Hafinas berkata...

haha... dia nak wat kajian kot.. kalau buat group pelik ade tak org nak like.. haha...

nescafe_ais berkata...

yang like pun mesti pelik...hehehe

Nurul berkata...

yg atas skali tu mmg sempoi ahh~

cik FIFFY berkata...

macam2 punye group.. haiyaa~

walinong sari berkata...

pernah jugak jmpa group mcm ni:)

Unknown berkata...

ada jgk ke grup camni?hheheeh
x pnah jmpe ag,
lwak tol :)

saya_arief berkata...

hahah.memang pelik2..

n!cK berkata...

kekadang nyampah kekadang suke mende neh..hahaha..macam2 ragam..:)

Tanpa Nama berkata...

hahaha....best2...kalau emosi je wat group kat facebook...terbaik....!!!

afifah berkata...

ni r nmenye kreatif..haha..diorang pham perasaan satu sama lain..

Unknown berkata...

hahhaha...group pelik2 ni la luahan hati sebenarnye..hahaha..tapi mmg kelakar pown..
nak tubuhkan group Aku Suka BeriBiru!kuikuikui

faiz berkata...

mmg pelik org sekarang..

fiezah91 berkata...

hahaha.. org yg buat group tu pelik x?ekekeke.. byk btl la group pelik..ekekeke

mufami berkata...

Kebanyakan yang like tu sebenarnya bende tu ader kene mengena ngan diorang so bende tu mungkin boleh bagi kepuasan kepada mereka :)

nescafe_ais berkata...

Setiap orang ada cara sendiri nak luahkan perasaan...sesetngah orng (mcm aku) akan anggap benda ni kelakar...hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...