Rabu, 2 Mac 2011

Pembedahan Tukar Jantina 18SG- Video

Khas untuk sesape kat luar sana yang kemaruk nak buat pembedahan tukar jantina...semoga insaf tengok video ni...agak geli dan ngeri gak..apa faedahnya tukar jantina..tuhan dah bagi sempurna dah...

AGAK NGERI DAN MENYAKITKAN..
TAKUT JANGAN TGK 18SG
.
.
.
.
.

 p/s:Aku pun tak tengok habis video nih..geli aku..


5 ulasan:

cikgu shaza berkata...

Bila Manusia ada akal tapi tidak guna akal. Bersyukurlah dengan apa yang telah diberi...

Manja (let it be my sweet name) berkata...

huhu

nescafe_ais berkata...

haha...xreti gak ngan orang yang sanggup nak buat mende ni...

Ibnushukran berkata...

bersukurlah dgn nikamat y diberikan.. wat pe susah3 wat bnde y mnykitkan n salah dr hkum syara'.. bersyukur lah dgn ap y kita ada skrang.. :)

MaTNaggeR berkata...

nak nangis aku tengok! tak tahan!!!! wuuuwuuuuu~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...