Selasa, 22 Mac 2011

Surat Cinta Gaddafi Kepada Obama Dan Sarkozy

Walaupun tengah sibuk berperang..Gaddafi masih sempat utus surat cinta kepada musuh dia Obama dan Sarkozy...

Surat untuk Obama:-

 
"Seperti telah saya katakan sebelumnya, jika Tuhan mengizinkan, nanti akan ada perang antara Libya dan Amerika, kamu akan selalu ingat anakku bahwa saya akan tetap mencintaimu. Saya tak ingin mengubah pandangan yang saya miliki tentangmu. Seluruh warga Libya kini bersamaku, siap untuk mati baik wanita mahupun kanak-kanak. ketika ini kami berperang tak lain adalah untuk melawan Al-Qaeda yang sering dianggap sebagai Islamic Maghreb. Ini adalah kelompok bersenjata yang melakukan perlawanan dari Libya ke Mauritania, dan terus melewati Aljazair dan Mali ... Jika mereka mahu mengambil Bandar-bandar di Amerika dengan kekuatan senjata, katakan padaku apa yang akan kamu lakukan?"

Surat Untuk Sarkozy,David Cameron Dan Setiausaha PBB, Ban ki-Moon


"Libya bukan milikmu, Libya adalah milik kami warga Libya. Resolusi PBB adalah tidak benar kerana keputusan itu tidak mengikut ketentuan mengenai urusan dalam negeri setiap negara. Ini adalah operasi yang mengerikan, agresi yang kejam.

Kamu tidak ada hak untuk mencampuri urusan dalam negeri kami. Siapa yang memberikanmu hak itu? Kamu akan menyesal bila berani mencampuri urusan negara kami. Negara ini adalah milik kami. Kami tak pernah menembak satupun peluru pada penduduk kami."

sumber:-sini

3 ulasan:

Shazwan berkata...

Libya oh Libya~

Zaidah berkata...

kesiankan libya....

Shazwan berkata...

nnt dorang taw la...antara snapang ngan pedang sinbad mane plg kuat..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...