Selasa, 8 Mac 2011

Apa Perasaan Korang Bila Tengok Gambar Ni???

Apa perasaan korang bila tengok gambar ni???..sedihkan?? Tapi, mereka yang hidup di negara “ketiga” dan mempunyai kehidupan yang sangat susah, barang-barang yang sangat murah bagi kita pun tidak mampu mereka beli. Bagi mereka, tidur di tempat yang mempunyai atap saja sudah sangat beruntung.








Terus terang agak sebak bila tengok gambar ni...bersyukurlah dengan apa yang kita ada...

5 ulasan:

hana berkata...

ala..
kesian nye tgk gambar nh..
dah la budak tu cumel...

fiezah91 berkata...

bersyukur dgn apa yang ada sekarang berbanding kat sana nak makan pun susah..

n!cK berkata...

siannn plak~~kte rase kite dah susah padahal ade lgik org yg lgik susah...huuuu:)

Misz Eisya berkata...

sedihnya... tiba2 rasa nk nangis pula. teringt kisah blaku mcm ni di depan mata (T_T)

nescafe_ais berkata...

2la...teringin sangat je diorng nak makan gula2 tu...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...