Jumaat, 25 Mac 2011

Cubaan Bunuh Diri di KB MALL - Video dan Gambar

Video dan gambar seorang gadis cuba bunuh diri di KB MALL,kota bahru semalam...mujur bomba sempat sambut gadis ni masa dia nak bunuh diri...cedera ringan je..muka jela ada kesan seret sebab mase terjun tu muka dia kena dinding..kat bawah ni video sebelum dan masa aktiviti terjun bebas tersebut berlaku..hehehe..maybe putus cinta kot(aku rase la)..ntah apa2 budak-budak sekarang ni..asal ada masalah je bunuh diri,..apa,ingat dengan bunuh diri boleh selesai masalah??menyusahkan orang..apa-apapun korang layan jelah video ngan gambar ni k..

P/s:-boleh makan mase tengok video bunuh diri ni..coz takda adengan geli n seram pun..hehehe..layanzz


sebelum terjun bebas


masa terjun bebas



siap pegang pisau tu..sempat lagi tu garu ketiak..hahaha.ganas2...apa nak jadi la ngan dunia ni sekarang..sebelum bunuh diri tu..ingat tuhan dulu dik..kang tak pasal kena wat suruhanjaya bebas siasat kes ko ni..hahaha...KB MALL ni tinggi ke??...tak pernah pergi...huhuhu..

5 ulasan:

Mai berkata...

3 tingkat je..tp level tiap floor 2 tinggi jgk la..KB mall ni dh mcm tmpt kematian ke hape? sblm ni psl kereta jth kt KB mall gk kan? lau x silap la..

cayrul.com berkata...

ya betul tempat kereta jatuh. Perempuan ni tak pikir panjang tempat dia nak terjun tue bukan tinggi pun. Kalu jatuh rasanya bukan boleh mati tapi boleh sakit ada la yang teruknya kalu kena lumpuh. Kan bodoh namanye. Tapi ape2 pun sebelum nie kita pernah dengar 1 drp 5 rakyat malaysia nie gila, and nie mungkin salah satu kot.

fiezah91 berkata...

haih.. x hbs2 nak terjun bangunan..

wanacesh berkata...

ape nak jadi manusia sekarang tengok awek ni macam cantik je,,pasal cinta pon nk bunh diri apa susah cri je lain

Mak paksa aku solat?uwaa~

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ berkata...

eei..bt malu je!
kbmall nie bkn la bgunan plg tggi kt kb.
alang2 nk bunuh diri..pi la parkson ke..billion ke..renezon ke..haha..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...