Rabu, 27 April 2011

Video Seks Part 2 - Pemimpin pembangkang


KUALA LUMPUR: Bahagian kedua klip video seks yang didakwa membabitkan seorang pemimpin kanan pembangkang dan seorang pelacur China disebarkan menerusi laman video YouTube hari ini.

Klip video part 2 selama 1 minit 47 saat saat bertajuk "Papa Nurul Izzah Part II" itu dipindah naik oleh pemegang akaun YouTube dengan nama "wakparjosudorno".

Pautan klip video itu dipaparkan beberapa laman blog sejak petang tadi.
Ia adalah susulan bahagian pertama bertajuk “VTS 01 1" yang dipindah naik ke laman video berkenaan awal bulan ini oleh "thepowercam".

Bahagian kedua klip video itu memaparkan lelaki terbabit mengenakan semula pakaian selepas melakukan..

p/s-Video seks part 2 Menyerupai Pemimpin pembangkang ..Yang ni ke video seks pemimpin pembangkang part 2 tersebut???...korang nilai dulu..jangan terus prcaya k..kita tunggu bukti2 yang betul dulu...semoga allah tunjukkan kita kebenaran... Video seks pemimpin pembangkang Part 2 telah diremove dari youtube...klu nak tengok video..korang klik link kat bawah...tak sanggup plak rase nak buka aib orang...aku tak cakap dia Anwar Ibrahim...tapi menyerupai Anwar..so sama-sama kita nilai k..Video seks pemimpin pembangkang part 2..dah di remove...tapi korang klik link ni kalau nak tengok..Video seks pemimpin Part 2

2 ulasan:

ArulchelseA berkata...

cuak aku..macam-macam upco ni..biar lah terbukti nnt tu...

Fernando Torres scores first goal

ronaldo vs messi

akutetapaku.com berkata...

singgah bc n3 d sini...

singgah2 la disini

http://akutetapaku85.blogspot.com/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...